سوالات متداول

ورود و ثبت نام

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر . بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

چطور می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

1. بعد از ورود به حساب کاربری خود، بر روی نام خود در نوار بالای سایت کلیک نمایید و گزینه پروفایل را انتخاب نمایید تا اینکه وارد صفحه پروفایل شوید.
2. برای تغییر هر کدام از اطلاعات شخصی یا حقوقی بر روی "ویرایش اطلاعات" کیک نمایید.
3. در صفحه اطلاعات شخصی یا حقوقی می توانید اقدام به تغییر اطلاعات نمایید.

روند ثبت سفارش

چطور سفارش خود را ثبت کنم؟
1. کالای مورد نظر خود را جستجو کنید و وارد صفحه کالا شوید.
2. تعداد کالای را انتخاب نمایید و روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
3. شما می توانید آدرس خود را انتخاب یا وارد کنید.
4. برای تکمیل خرید خود شیوه ارسال و بازه زمانی سفارش خود را انتخاب کنید.
5. در صورتی که نیاز به ارسال فاکتور دارید، تیک ارسال فاکتور را فعال کنید.
6. در آخرین مرحله می توانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب و مبلغ سفارش را پرداخت کنید.

آیا می توانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله . هنگام وارد نمودن آدرس شما می توانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده می بایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

از طریق پرداخت آنلاین می توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد.
در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می توانم آن را تحویل بگیرم؟

با توجه به شهر تحویل سفارش و انبارهای شرکت در نقاط مختلف ایران، از 3 روز کاری تا 15 روز کاری ممکن است طول بکشد.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پیگیری ارسال سفارش

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

1. وارد حساب کاربری خود شوید.
2. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
3. در این قسمت با زدن روی فلش می توانید جزییات سفارش خود را ببینید.
4. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

1. ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
2. روی گزینه ی "سفارشات من" کلیک کنید.
3. می توانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه کنید.

چطور می توانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال پیام، بخش پرسش‏ های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

بازگرداندن کالا

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده دهید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

1. کارشناسان خدمات پس از فروش گروه فروشگاهی الی گالری ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند.

2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

3. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید، کالا به شما بازگردانده می شود.

* در صورت خودداری شما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد گروه فروشگاهی الی گالری در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت گروه فروشگاهی الی گالری در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های گروه فروشگاهی الی گالری بوده است و گروه فروشگاهی الی گالری در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با موضوع برگشت کالا، ارسال کنید.

سایر موارد

چطور می توانم کالاهایی که موجود نیست را خریداری کنم؟

شما می توانید تنها کالاهایی که درسایت موجود هستند و قیمت دارند را خریداری کنید، در صورتی که امکان فروش مجدد کالا را داشته باشیم، در سایت موجود می شود.